باشگاه کوهنوردان آزاد خراسان

کوهنوردی ما با برنامه است اما بدون تشکیلات

فلسکه

بسمه تعالی

فَلَکَ الْحَمْدُ عَلى‏ ما وَقَیْتَنا مِنَ الْبَلآءِ، وَ لَکَ الشُّکْرُ عَلى‏ ما خَوَّلْتَنا مِنْ النَّعْمآءِ، حَمْداً یُخَلِّفُ حَمْدَ الْحامِدینَ وَرآئَهُ،
پس سپاس تو را که ما را از بلا حفظ فرمودى، و شکر تو را بر نعمتها که به ما مرحمت کردى، چنان حمدى که حمد حامدان را پشت سر گذارد،

به سفارش دوستان، قرار شد اولین برنامه سال ٩٠ را با خانواده اجرا کنیم. (البته ناگفته نماند برنامه کویر بشرویه که قرار بود ١٠ تا ١٢ فروردین اجرا شود بدلیل کسالت آقای کرمانی-رابط ما در بشرویه-  لغو شد.) لذا برنامه فلسکه را طرح نمودیم. قرار شد کمپی برپا کنیم و خانواده ها در آن مستقر شوند و بقیه به قله روند و برگردند.  متاسفانه مسیر اصلی را اشتباه رفتیم و وقت زیادی را در راههای کوهستانی هدر دادیم. و نهایتا کمپ را در کنار باغ منفردی برپا کردیم که تقریبا در خط الراس قرار داشت. تیم قله فقط از سه نفر (مرتضی، الیاس و بنده کوچکتر) ساعت ١١ به سمت فلسکه حرکت کردیم. تا ساعت ١۴:٣٠ با پشت سرگذاشتن بده و بستانهای بزرگ کوهپیمائی کردیم و با توجه به ملاحظات مختلف تصمیم به بازگشت گرفتیم. نهاتا ساعت ١۶:٣٠ به محل کمپ رسیدیم.